سفر به 4 شهر دنيا در ماه متناسب با كمترين هزينه

بليط هواپيما . بليط هواپيما ارزان , گردشگري,بليط هواپيمايي چارتر.خريد بليط هواپيما

سفر به 4 شهر دنيا در ماه متناسب با كمترين هزينه

۷۷ بازديد

همه ي ما به هنگام تصميم به سفر و گردشگري به اين موضوع علاقه مند ميشويم تا در رابطه با  شرايط آب و هوايي و جاذبه هاي گردشگري شهر مورد نظر تحقيق كرده تا بتوانيم برنانه ريزي كرده و در طول سفر لذت بيشتري ببريم.در هر شهري از دنيا ماه هايي وجود دارد كه چه از لحاظ زيبايي شناسي و يا شرايط جوي بسيار مناسب تر از ماه هاي ديگر براي سفر كردن است.حال باهم ميخوايم اين شهر ها را مرور كنيم.


بازديد از لاس وگاس  در ماه فوريه

براي بازديد از لاس وگاس ميتوانيد در ماه فوريه با كمترين هزينه و قيمت در هتل هاي ۴ ستاره اقامت داشته باشيد.در اين ماه شما ميتوانيد از تخفيف هايي استثنايي   تمام اجناس بهرمند شويد.همچنين ميتوانيد در جشنواره فانوس بهار و جشن سال جديد چيني ها شركت كنيد.


سفر به پكن  در ماه ژوئن

در ماه ژوئن در پكن آب و هواي معتدل و مطلوب انتظار شما را ميكشد.در اين ماه چون با تعطيلات و گردشگر كمتري روبه رو هستيم  طبيعتا هزينه ها كاهش مي يابد و بهترين زمان براي سفر پكن ميباشد.به طور تقريبي اقامت در يك هتل ۴ ستاره در اين ماه كمتر از ۸۰ دلار تخمين مي خورد.


در ماه مارس به آريزونا سفر كنيد

جالب است بدانيد شما مي توانيد با سفر در هفته هاي اول ماه مارس با پرداخت ۱۰۰ دلار ۱ شب در يكي از هتل هاي شهر آريزونا با امكانات خوب اقامت داشته باشيد و همچنين مي توانيد ازدروازه گرند كانيون در هواي خنك مارس ديدن كنيد.

در ماه مارس به بوينس آيرس برويد

در بوينس آيرس در ماه مارس آب و هواي مطلوب و خوشايندي حكم فرما است.شايد شما سفري طولاني را با هواپيما تجربه كنيد اما به دليل كم يودن هزينه ها يه صرفه است به طوري كه اقامت ۱ شبه در يكي از هتل ها ۴ ستاره براي شما  55 دلار تمام ميشود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد