خريد بليط هواپيما خارجي

بليط هواپيما . بليط هواپيما ارزان , گردشگري,بليط هواپيمايي چارتر.خريد بليط هواپيما

خريد بليط هواپيما خارجي

۸۸ بازديد

اگر شما هم از آن دسته از افرادي هستيد كه در طول سال، براي گذراندن تعطيلاتي خوش و يا جلسات كاري و .. به كشورهاي خارجي بسياري سفر مي كنيد جالب است بدانيد كه مي توانيد ديگر دغدغه ي خريد بليط هواپيما خارجي از شركت هاي هواپيمايي را نداشته باشيد. سفرمي معتبرترين سامانه آنلاين خريد بليط هواپيما خارجي و داخلي با پشتيباني 24 ساعته در هفت روز هفته پاسخگوي مسافران است تا تجربه اي خوشايند و لذت بخش را با خريد بليط هواپيما خارجي به دست آورند.

 

رزرو بليط هواپيما خارجي

با توجه به اينكه سفرمي گارانتي ارزانترين نرخ بليط هواپيما را دارد، مسافران مي توانند به سادگي هر چه تمام تر و تنها با چند كليك ساده بليط هواپيما خارجي خود را با قيمتي كمتر از ساير سايت هاي رزرواسيون خريداري نمايندشما مي توانيد بليط هواپيما خارجي خود را با مراجعه به سايت سفرمي و در دست داشتن كارت شتاب با وارد كردن مبدا و مقصد سفر خود و فيلتر كردن قيمت، ساعت پروازي، ايرلاين و .. خريداري نماييد و بليط صادرشده خود را به صورت آني و در لحظه مشاهده نماييد. تيم پشتيباني سفرمي در تمامي مراحل خريد و حتي پس از خريد همراه شما هستند و 24 ساعته براي راهنمايي شما حاضر هستند.

 

بليط هواپيما خارجي خود را سيستمي بخريم يا خارجي؟

در صورتي كه بليط هواپيما خارجي خود را از نوع سيستمي خريداري نماييد خيالتان مي تواند از بابت ثابت بودن نرخ بليط هواپيما راحت باشد ! خريد بليط هواپيما سيستمي براي كودكان 2 تا 12 سال به صورت نيم بها مي باشد. بليط هواپيما خارجي از نوع سيستمي قابليت تعويض و يا استرداد دارد و در صورت كنسلي شما مي توانيد با پرداخت درصد كمي از مبلغ به عنوان جريمه، مابقي پول خود را دريافت نماييد كه اين اتفاق يكي ديگر از مزاياي بليط هواپيما خارجي از نوع سيستمي است. با همه ي اين تفاسير قيمت بليط هاي سيستمي به نسبت بليط هاي چارتري بيشتر است . بليط هواپيما چارتري با قيمتي كمتر خريداري مي شود اما در صورت كنسلي بليط هواپيما خارجي به طور كلي سوخت مي شود و هيچ مبلغي به شما بازگردانده نمي شود.

 

كلاس هاي پروازي در خريد بليط هواپيما خارجي

شما مي توانيد بليط هواپيما خارجي خود را از ايرلاين هاي برتر هواپيمايي مانند امارات، قطر، تركيش، لوفتهانزا، اطلس گلوبال، پگاسوس و .. با كلاس هاي پروازي مختلف خريداري نماييد. كلاس پروازي اكونومي كه به لحاظ اقتصادي براي خريداران بليط هواپيما خارجي به صرفه تر است و معمولا براي سفرهاي تفريحي خريداري مي شود. كلاس پروازي بيزينس كه با توجه به قيمت آن ، خدمات بيشتري به مسافر داده مي شود و در نهايت فرست كلاس كه قيمت آن از ساير كلاس هاي پروازي بيشتر است و امكانات رفاهي آن نيز بسيار بيشتر از بيزينس كلاس مي باشد و مناسب براي سرمايه داران بزرگ مي باشد.

ميزان بار در سفرهاي خارجي

در صورتي كه قصد سفر خارجي داريد لازم است در ابتدا، قبل از خريد بليط هواپيما خارجي خود اطلاعاتي را در رابطه با ميزان بار مجاز درشهواپيما به دست آوريد. اين مقدار بار مجاز با توجه به ايرلاين، كلاس پروازي و ساير عوامل متفاوت مي باشد. مقدار باري كه مسافر مي تواند به همراه داشته باشد در بليط هواپيما خارجي و قسمت وزن بار قيد شده است. اما به طور كلي و بر اساس قوانين بين المللي مسافران تنها مي توانند حداكثر 30 كيلوگرم بار را به همراه خود داشته باشند كه اين مقدار در قسمت بار هواپيما قرار مي گيرد. شهمچنين مي توانند حداكثر 7 كيلوگرم بار را در قسمت كابين هواپيما در طول پرواز به همراه خود داشته باشند.سفرمي به شما اين امكان را مي دهد تا با فيلتر كردن كليه اطلاعات پرواز و مقايسه قيمت ها، بليط هواپيما خارجي سفر خود را با قيمتي مناسب خريداري نماييد و سفري امن و خاطره انگيز را تجربه نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد